måndag 30 maj 2011

30 Maj 2011

Bra helg!!

Morsdag började med sång, frukost på sängen, blommor, coklad och amssor med tekningar. Sen åkte vi på några loppisar utan nåt skoj resultat. Det går inte så bra med regnväder....
Sen bar det av till lilla mamsen på middag.
När jag vaknade kände jag att magen va lite knasig. Gick på toa med blandat resultat. Sen åkte vi iväg o magen körde lite o värkte på nåt sätt. Sen efter ett tag åkte vi till en affär. Jag blev nästan tvungen att stanna bilen. Men vem fasen vill göra nr2 efter vägen UTAN papper!!!!!!! När vi va i affären så fick jag sån magknip att det snurrade i skallen. Jag fick lov att gå på toa. Jag går aldrig o gör nr2 på sånna ställen. Inte ens hemma hos kompisar. Sen fick vi rejsa hem till päronen. Jag vet inte vad det va med magen. Funderar om det kan vara det lilla ostbiten jag åt kvällen innan. Jag åt även en pytteliten bit på morgonen. Men det brukar gå med den osten ínnan OP!! Men dåså vet jag det då..... Sen fick vi middag o det funkade bra. Sen på kvällen va jag sååå godissugen så jag tog lite choklad med mintsmak. Det tog bort lite av sötman så jag fick i mig 6 bitar!!! SEN MÅDDE JAG SÅ ILLA! Lömsk choklad alltså.

Vi har bokat en liten del av semestern. 2 nätter i Linköping med päronen o min bror med familj. Det belv Radisson på stora torget. Bara strosa i gamla Linköping. Har ni inte varit där så är det ett tips. Barnen akn springa runt o greja hus mycket som helst o jag kan drömma mig bort bland gamla hus. Ska kolla om det finns nån mysig returang också. Jag har för mig att det ska finnas nåt med skaldjur eller om jag blandar ihop det med Göteborg... Ska kolla det iaf. Resten av planerna är det lite struligt med. Det blir lite jobbigt när man måste rätta sig efter massa anda människor. Alla har ju sina liv emd jobb, planer mm. Men skam den som ger sig vi ska nog få ihop det. Men jag gillar ju när man har det planerat. INTE i minsta detalj men datumen. Så vet jag vad jag har mer att röra mig med.


Jag har inte så mycket annat att berätta nu. Jag ska jobba lite nu och ladda inför morgondagens Blodomlopp!!!!

Ha en fantastisk dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar