tisdag 24 maj 2011

24 maj 2011

Lite bättre idag.

Det blev inget gym igår. Det blev mest ingenting igår. Lite jobb, lite tvätt o laga mat typ!! Idag har jag ont men det känns ändå lite bättre på nåt sätt. jag sitter o väntar på bilder som laddas så jag passar på att skriva lite då. Jag ska jobba klart o sen åka till gymmet.


Jag klev på vågen i morse igen bara för,,, tja det vet jag inte men. 76,4!! Den här takten gillar jag hahahaha! Jag tror det kan vara vätskan jag alltid samlar på mig vid mens som försvinner nu. Så det här kanske är det jag väger nu då. Ett litet steg till närmare mig stora delmål. 54% gjorda. Hoppas promenaderna o träningen gjort sitt också. Jag märker på mina vigselringar att de börjar bli stora nu. Nyss kunde jag inte ha dom.

Jag pratade nyss med en kollega kan man säga som sa som så många andra att han inte kunde fatta att jag vägt 97 kilo när jag va som störst. Det har nästan alltid varit så att folk inte trott min vikt. Så det gör att jag börjar fundera på mina 59 drömkilon. Är det rätt att sträva dit? Vi får väl se. Den dagen jag känner mig nöjd o mår bra så ska det bli spännande att kliva upp på vågen o se om det stämmer.

Klipptiden är bokad. Så snart åker håret av. Jag vill egentligen INTE. Jag som äntligen hade fått ut håret. Men det måste väl göras. Så jag kostar på mig med färgning hos frisören också. Jag brukar göra det själv hemma. Hoppas det blir bra.

Jag ringde även till Vårdcentralen o bokade tid för mina onda hälar, ben, behinnor, knän, rygg mm. I mitten på juni hade de tid!! Varför ska det alltid vara så lång väntetid????? Jag har även bokat tid på torsdag hos nån massör som kan det där om smärtlindring o va det va. Prova kan man väl alltid! Jag gillar egentligen inte att gå till killar, men nu va han det så då får det väl bli så då. Jag behhöver ju inte ha mina fettonojor nu iaf. Men jag som inte gillar att klä av mig inför folk så brukar det gå lite lättare med tjejer iaf. Vi får väl se om han är bra.

Nä jobbet kallar...

2 kommentarer:

  1. Oj, va du stått i! Nu blir det en totalgemomgång av Fru B :))

    Kram Linda

    SvaraRadera