tisdag 10 maj 2011

10 Maj 2011

Mät o vägdag idag!!

Vikten är 78,0 kilo Midja 87 Rumpa 107 Halsen 36.
Det känns som jag har gått ner mest runt halsen....
Jag känner mig nöjd med de här måtten. Jag lär kämpa på med lite mer magövningar om jag ska komma ner till bröllopsmidjan på 81,5 cm. 6,5 cm o 3 kilo till midsommar..... Kampen fortsätter!! Skam den som ger upp. 29,7 BMI. Jag lider inte längre av FETMA!! Nu är jag bara tjock!! Hahahahaha

I söndags va jag o familjen ute o strosade i Uppsala. Åt mat o myste i solen. De senaste åren har jag inte uppskattat sånt. Jag va ju tvungen att visa mig bland folk med min fina lilla familj. Jag va liksom familjens svarta får. Kanske ingen förutom JAG tänkte så men det va så jag tänkte heeela tiden!! Jag trodde hela tiden att folk tänkte "Hur kan han va ihop med HENNE" osv. Jag hade inte en enda sån tanke nu o ändå har jag lika många kilo kvar som ska bort. Men jag är ju lite mer småtjock nu bara. Inte flodhäst!
Här är några bilder på mig o min underbara fina lilla familj jag har. Jag är så glad o lycklig över att ha dom.

 




















Den här vita blusen satt som ett korvskinn för ett tag sedan. Nu fladdrar den så skönt runt kroppen. Ändå ser jag större ut på bilderna än det gör i spegeln o på riktigt med den blusen. Men det gör inte så mycket.....

6 kommentarer:

  1. Vilken fin familj du har :))
    Du ser jättefin ut och det är bara du själv som tycker att du ser stor ut, jag tycker inte det.
    Visst är det konstigt vilka tankar man kan ha, det är ju bara dina hjärnspöken som har tyckt att alla tittar ;) Nu har du i alla fall kommit på nättre tankar och det är huvudsaken.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det va jag som skickade kommentaren men missade mitt namn :)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hej benget. Det här inlägget läste jag iallafall, bara så att du vet. :) Jag har aldrig tänkt så, tycker du är lagom precis som du är. Faktiskt så borde du baka lite mer bullar istället så att vi inte faller ur. Om du inte vill äta dem så offrar jag mig.

    För övrigt undrar jag hur jag i sju års tid lyckats missa att vårt barn är enbent? Eller har det hänt nyligen? Jag vet att hon tappade en tand...

    / HerrB (också långt kvar till bröllopsmidjan)

    SvaraRadera
  4. Tack Linda!!

    Herr B!!! Vad gör du här??? Den enda gången du är inne o läser im din fru är när du själv är med på bild!!!!!!! Vad ska folk tro ;-)
    Bullarna, jadu dom kan du baka själv!! Så kan JAG äta.

    Kram A

    SvaraRadera
  5. Haha. Ja, han måste väl kolla så att han ser bra ut på bilderna som du lägger ut :))

    Kram
    Linda

    SvaraRadera
  6. Ja eller hur!! Ser du mitt nya smeknamn? BENGET!! Haha, det är långt kvar dit. Men det är det han kallar sin lilla fru här nu....

    SvaraRadera