onsdag 25 maj 2011

25 maj 2011

Jag blev så arg igår!!!

Jag skyndar mig o redigera bilder, fixa o dona för att hinna så mycket som möjligt innan träningen. Kommer dit kl 12. Då sitter det en lapp på dörren att de stänger kl12.15 den dagen!!! Min enda kommetar blev - Åh jag blir så trött på det här! O sen stängde jag bara dörren o gick. De skulle på studiebesök på soppköket vi har lämnat matkassar till. Måste alla i personalen gå samma dag? Det är ju inte den enda dagen de serverar mat till de hemlösa....
Jag fattar mig inte deras concept kan jag säga. Jag drar en del saker som gäller på Curves. De har stängt alla dagar mellan 13-15, varför? Vilka människor har 2 timmars lunch. Kanske skulle prova äta i omgångar ist. 3 ynka timmar på en lördag. Stängt på söndagar - är vi tillbaka på 1800talet därsöndag är vilodag!

mån 8-13, 15-20
tis 9-13, 15-19
ons 8-13, 15-20
tors 9-13, 15-19
fre 9-13, 15-18
lör 9-12
sön stängt  Va är det för öppettider??? Jag visste ju ifs från början, men man man kan ju inte tänka på allt i början.

När man ska fråga nåt finns den personen aldrig där. "Hon finns här på måndag då kan du fråga".  Kanske skulle ha färre personal men UTBILDAD personal. Jag betal 430kr/månad. För vad? + 700kr i inskrivningsavgift! Vilka har så? Jag känner kort o gott att jag inte får ut det jag behöver av det stället. Bara en sån sak att de inte talar om att det blir gratis nästa dag om man ger
en kasse mat ist för att betala 700 kr i inskrivningsavgift. Känns inte som kundvård i mina ögon.... Osv.

Men idag va jag o promenerade med min nya "bloggkompis". Det gick jättebra. Hundarna va med som vanligt. Vi funderar på att ta ett nytt spår nån dag. Vill ju ha sånt där svampigt underlag som det brukar vara på elljusspår.Jag tog mina vanliga vardagsgympadojor. De funkade mycket bättre än mina dyra träningsskor. Så det kanske blir ett besök till Löplabbet för inköp av nya skor helt enkelt. Så jag är inte bara arg!!!!!


Nu ska jag prova äta pannkaka för första gången.... Jag tror det kommer bli en klump i magsäcken av det. Men man vet inte förrens man har provat. Jag har ätit bra nu några dagar så....

Jag han inte avsluta här innan jag ätit halva pannkakan. Den sitter fint som ett lock i magsäcken nu.... Så jag väntar ett tag o stoppar i mig nåt annat proteinrikt senare ist. Men då har jag provat iaf.

2 kommentarer:

  1. Vilket otroligt märkligt gym!!Stängt i två timmar och även på söndagar, inte särskilt kundvänligt. Mitt gym har öppet varje dag och även barnpassning vissa timmar :) Ska försöka att komma igång nästa vecka.....
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet!!
    Ja försök med det. Det kommer bli så bra.
    Kram,

    SvaraRadera