onsdag 18 maj 2011

18 maj 2011

Idag är ingen bra dag....

Kanske det beror på att jag suttit framför datorn hela dagen redigerat bilder. Inte varit ute idag. Inte tränat på flera dagar. Ätit skräp flera dagar. Sovit för lite. Så nu har jag ont i skallen igen. OCH superont i benen o ryggen. Funderade på om jag ska eller inte ska åka o träna idag. Men jag ska prova en promenad med en kompis ikväll ist så får vi sen om knävecken håller. Ryggen känns inte lika farlig idag som i helgen så det är bra iaf. Har lite ont i halsen också. Mensvärken vill inte ge med sig heller..... Men bilen går bra!! Man kanske skulle behöva serva mig lite. Olja leder, byta lite filter och en helrecond vore inte så dumt!! Men det är väl bara bita ihop o hoppas att det blir bättre i morrn.

Sen behöver jag ju bara titta ut genom föntret så blir man ju glad så det bara pirrar i hela kroppen. Äppelträden står i full blom, syrenerna blommar o doftar så man blir helt galen och det bar ploppar upp fina saker överallt.



Jag tror jag hittat min nya frisyr iaf ..... NOOOOOT!! Men rolig är den iaf!!

4 kommentarer:

  1. Det är nog bra att du försöker komma ut och rör lite på dig i kväll i alla fall. Hoppas att det blir bättre i morgon. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Jag har precis kommit efter 5 km i spåret. Hoppas att kroppen inte strejkar i morrn!!

    SvaraRadera
  3. Jag har oxå suttit vid datorn två dagar i sträck, letat resor och redigerat bilder och gjort bildkollage... jobbigt för ögon och rygg! Jag har tagit lite cykelturer emellanåt för att orka. Och idag träffade jag ett brudpar som jag ska fota i sommar, sånt är alltid uppiggande :) Har du mycket jobb i sommar?
    Kämpa på, du är grym!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack! Jag jag kämpar på här....
    Du e också grym. Värsta bönan juh ;-)

    SvaraRadera