onsdag 9 mars 2011

9 Mars 2011

Nervös.....

.... och spänd inför vägning och mätning i morrn. Tänk om jag inte gått ner nåt!! Jaja, huvudsaken att det syns på cm. Jag har packat undan nästan alla riktiga jättetjockiskläderna idag. Nu går vi in på bara tjockiskläder. Sen kommer vanliga käder.
Jag provade ett par shorts på rean på Lindex idag och kom i stl 44!! DET va länge sen ska jag säga. Det är ju ett tag kvar till sommaren, så jag köpte stl 40. De kostade 50 spänn... så kommer jag inte i dom den här sommaren så må det va hänt. Men kul iaf.




Jag har haft ont i magen och mått illa sen jag skrev sist. Inte mått bra alls. Känner mig hungrig hela tiden o lite illamående. Men allmänt hängig i allmänhet, men det är pollena. Måillakänslan är samma som när jag är hungrig. Så det är lite svårt att känna skillnad.



Jag har nästan fått klart pysselrummet nu iaf.
FÖRE
Det va finare stolar först men inte så sköna. Så det blev ett par skrivbordsstolar ist. Vi sitter ju där några timmar i taget så det kan vara skönt för lilla rumpan. Jag har tagit gamla grejer o gjort om med lite färg. Men en hel del nya grejer också förstås.                                        EFTER



Min gamla skolbänk kom till nytta igen efter 5-6 lager färg. Den kommer från Danmarks skola i Uppsala från början en gång i tiden. Tror den är från 30-40 talet.



Nu rymms allt vårat pyssel så som papper, pennor, Scrapbookgrejer, symaskin, tyger, paketpapper + snören, pärlor, pysselverktyg mm mm mm mm mm!!!
                                 Ä N T L I G E N ! ! ! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar