fredag 4 mars 2011

4 Mars 2011

Bojkottning!!

Av McD!!

Magen strejkar nu. Ordentligt!! Magknip, mår illa, trött i kroppen. Så inget McD för mig på länge. Även om det va gott. Men varför blev det så tro? Det va ju mest kyckling. Jag har ju ändå klarat av att äta en halv knäckemacka ibland....
Jag tror jag kör på min korv i en liten påse i handväskan!! Det har ju funkat.


Jag måste kasta min trosor nu!! Nu blir min man glad!! Men jag har nya som jag kommer i som har legat i garderoben. Det har varit väldigt obehagligt att de åker runt under kläderna o halkar ner mm. De här sitter som det ska. Jag ogillar starkt när underkläder inte sitter som det ska. Man ska inte känna underkläder, DÅ sitter de bra.
Ingen nyshopping än, för som allt annat i klädväg så finns det massa stl. Underkläder kan ju se lite risiga ut efter ett tag. Men nu hittade jag nya med lappar på som jag köpte för inte så länge sen men insåg att jag inte kunde ha dom.

Kanske inte riktigt som på bilden men....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar