söndag 27 mars 2011

27 Mars 2011

Att jag inte lär mig nån gång!!!!


Jag kan inte äta så snabbt som jag gör. Idag fick jag verkligen lida för det. När jag kom hem va jag så
hungrig att jag bara kastade i mig maten. ONT!! Oj det va inte bra. Så nu när jag skulle äta lite kvällsmål fick jag ont igen fastän jag åt sakta. Det blev som värk och kramper. Man blir lite trött också.  Lite lätt illamående. Så det är väl dumping antar jag. Mycket jobbigt, obehagligt och ont. Men det går väl över antar jag.

Annars har helgen varit bra. Lugn o skön. Röjt bort massa grejer o lämnat in på loppis. Så nu är det borta o jag fick lite pengar. Idag när jag skulle klä på mig upptäckte jag att det jag hade tänkt ha va aldeles för stort!! Lycklig, men förvånad. Nu har jag nästan inga byxor att ha. Får ta o rota lite i garderoben igen då. Jag provade ett par byxor som hände med lappen kvar i stl 42 o de passade. Så ett par har jag iaf. De satt lite hårt i midjan bara.
De jag träffar börjar säga att det syns nu. Och att jag ser pigg och fräch ut. Jag ser inte det där själv riktigt.



Jag har dock börjat känna att skinnet känns lite löst. Allra helst skinkorna. Men jag känner mig inte orolig. Men det känns iaf. Tror det drar ihop sig mer när jag kommer igång med träningen ordentligt.
Jag har hittat höftbenen igen också. När jag ligger i sängen så känns de tydligt. Nyckelbenet är framme också. Knölen vid handleden sticker ut igen också. Det är ju fantastiskt att se dom gamla kompisarna igen. De är inte inbäddade i fett längre.

Nu är det -15,5 kilo. Det är 3,5 kilo kvar tills jag är halvvägs i mål....  Men det är väl nu det börjar bli trögt. Trots att jag tycker det går trögt redan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar