fredag 25 mars 2011

25 Mars 2011

Nu är det gjort.....

Jag har tagit mig i kragen och bokat en provträningstid på Curves. På tisdag ska jag dit. Man kan köpa månadskort där så det känns bra. Men det är alltid en startavgift. Man får halva priset (700kr) om man bestämmer sig direkt. Känns som en saftig startavgift tycker jag. Men men... 430 kr/månad för månadskort. 329kr/månad om man bokar upp sig på ett år. Men jag känner mig själv så jag tror jag tjänar på att inte binda upp mig. Jag börjar en månad iaf så får vi se sen. Jag får väl mer info på tisdag. Ett steg frammåt iaf.

Alltså är den här killen på riktigt? Eller är det photoshoppat? Kanske inte riktigt min målbild men en av hans muskler fördelat på HELA min kropp vore bra!!



Idag har jag väldigt ont i huvudet. Mår lite konstigt, undrar om Migrän är på G?!! Orkar inte riktigt ta tag i nåt känner jag. Det är väl bara för att jag har så mycket att göra inför fotograferingen på måndag.... Jaja, jag får väl fixa med det i helgen ist då. Fördelen med att vara egen företgare.

Jag tror det tyder på nästa problemlösning.... DRICKA MER VATTEN!! Enkelt men ändå inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar