fredag 11 mars 2011

11 Mars 2011

 Dagen samtalsämne....

TV4 Fakta!!
Vad säger man? Vad tycker man?
Personligen tycker jag att det var väldigt vinklat åt det dåliga hållet. Trots allt så är ju väldigt många nöjda. Det är  ju så att det ÄR en stor omställning i livet. Det är ju inte bara operera sig och sen är det bra. Det hoppas jag alla undersöker ordentligt innan man ger sig in i denna karusell. Man ska ju även ha med i beräkningarna att det ev kommer bli skinn som hänger, ett evigt pyssel med maten, psyket förändras mm.
Men jag lider med dom stackarna som känner att det är misslyckat av olika anledningar. Vill man hellre väga160 kilo så måste man lida oerhört. Samtidigt så kanske man får ta tag i situationen och uppsöka psykolog eller läkare. Orkar man inte själv så kanske någon annan i hennes närhet kan hjälpa till. Vad vet jag.... 
När programmet va slut så ryckte jag på axlarna och kände: -Vad gav det här programmet mig? Inte så mycket faktiskt. Synd för jag hade hoppats på mer av det.  
                                                                    http://www.tv4.se/kalla_fakta

Ikväll blir det tjejfest. Några av dom har jag inte sett på ett tag så jag hoppas på lite positiv feedback!! För ingen annan säger nåt, man tycker ju att det borde synas lite iaf.
Det ska iaf blil mycket trevligt. Alltid mysigt med mina bästisar. Synd att en tjej inte kan bara. Annars hade det varit perfekt. 
Ska bli underbart att bli bjuden på mat. Det är alltid god mat och det blir alltid extra gott när man själv inte har lagat den.





Det är ju synd att jag vaknade och hade ont i huvudet, ont i halsen och allmänt sänkt. Men solen skiner ute så då känns det lite bättre trots allt. Jag undrar om det finns nån bättre pollenmedicin än den jag har?  
Magen är lite latjo också. Jag undrar om det är för att jag ätit för mycket socker? Ska åka o köpa cashewnötter som jag kan knapra på som lördagsmys. Morötter med dipp kanske kan funka nu. Jag undrar bara om det är för hårt för magen? Men jag klarar ju några nötter....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar