torsdag 10 mars 2011

10 Mars 2011

Vägning och mätning!!

Känner mig så besviken. Den här månaden har jag bara gått ner 3,5 kilo. Direkt kommer den lilla djävulen som sitter på min axel och talar om för mig hur dålig jag är. Försöker allt jag kan för att få bort den där jäveln!! Den är väl släkt med den lilla tanten som alltid följer efter mig i affären o stpppar ner kakor, godis och annat i korgen. De har bildat ett elakt team MOT mig. Men jag vill och ska besegra de där monstrena jag har i mitt huvud. Men det är jobbigt att bli deppig igen. Tur man inte kan tröstäta så mycket, annars hade jag gjort det. Det är inte rätt tid i månaden att väga mig nu. Funderar på att byta vägdag så jag slipper de här hormonerna samtidigt.
Men tänker jag efter så har jag faktiskt minskat sammanlagt 60 cm runt om. Minskat ca 2 klädstorlekar. Gått ner 12,5 kilo sammanlagt. Det har försvunnit 33% av det som ska bort.  Alla mått står under "Mer läsning" på höger sida här på bloggen. Det blir fotografering ikväll när mannen är hemma. Vi får se om jag vågar lägga ut mig på nätet i bara under kläder.....


Men hur vill man se ut då?????? 
Vilken av bilderna är bäst???????
Vem har det bästa livet av dessa två tjejer?


 

Jag antar att jag inte vill vara någon av dessa två tjejer. Jag har hela tiden känt mig som den vänstra bilden. Fastän jag VET att jag inte ser ut så. Men ändå känslan av att leva som en flodhäst vill jag bara slippa.

De här tjejerna tycker jag är jättefina ut. Friska, härliga vanliga tjejer. Underbart att se. Annars ser ju modellerna inte friska ut. Det är väl så jag skulle vilja vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar