måndag 28 februari 2011

28 Februari 2011 igen....

Jag blev ju så lycklig idag när jag kom i mina sprillans nya jeans som låg i garderoben sen jag köpte dom för ett år sen. Jag köpte dom försmå i förhoppning om att jag snart skulle komma i dom. Men NU kom jag i dom. Hurraaaa!!!
Jag provade lite mer kläder. En del passade bra. En del fortfarande som finns inför framtiden. Det finns även två helt fulla försmå kläder. Så jag kan gratisshoppa i mina egna garderober vartefter kilona trillar av. Massa nya kläder jag köpte i USA.

Så här ser mitt stora ärr ut nu för tiden. Ser bra ut men har börjat klia de senaste dagarna.  Men det är ingen fara. De kommer att bli ok i framtiden. Jag ska ju inte bli nån bikinimodell så det ska nog funka bra, hahaha!!

3 kommentarer:

  1. Greetings from Finland. This blog is fun to explore, through other countries, people, culture and nature. Come take a look Teuvo pictures blog. Also tell all your friends why he must visit Teuvo pictures blog. Therefore, to obtain your country's flag rise higher Teuvo images to your blog flag collection. Have a wonderful weekend Teuvo Vehkalahti Finland

    SvaraRadera
  2. du kanske kan sola solarium ett par gånger så bleknar det snabbars:-)
    /Miccan

    SvaraRadera
  3. Haha kul!! Jag e ju så vit så det kommer nog inte synas lika bra i sommar med lite sol på....

    SvaraRadera