torsdag 10 februari 2011

10 Februari 2011

Nu ere klippt!

Jag va till läkaren o har nu fått lite insomningstabletter för några dagar så kanske det vänder. Det vore så skönt att bara sova en hel natt i sträck. Så nu håller  jag tummarna att det blir bra.
Sen va jag o klippte mig. Det åkte av massa hår. Det blev nog bra tror jag. Lite färg i och få fixa det själv så kommer det kännas bättre.
Funderade först på samma frisyr som bilden men kom på att det fortfarande e vinter så..... Kanske i sommar. Jag vet ju att jag kommer tappa massa hår lite senare. Det gör tydligen alla efter en sån här OP. Men det växer ju ut igen som tur är. Men det är trist iaf. Men jag har en plan för en ny frisyr då. En sommarfrisyr. Undrar hur lång tid det tar innan det blir som vanligt igen?

Jag provade lite knäckebröd idag. Då fick magen sig en match. Men det gick bra. Gjorde lite ont först men det gick över på ett litet tag  bara. Så snart kanske det går bra som mellis. Det är ju lite bökigt när man inte ska dricka nåt till.

Frisören idag jobbar även på Svettis. Så vi började prata och de söker nya ledare. Men jag är defenitivt INTE redo än. Så jag hoppas det finns nån plats för mig sen När jag väl är redo. Jag blir förtvivlad så jag börjar skratta hur hemskt otränad jag är. Kondisen ska man inte ens tala om. Men det ska bli bättre.  Men nu blev jag ju sugen på att vara ledare igen.

Det känns som på bilden. Jag är egentligen den lilla. Men jag behöver bråttas med tjockismonstret VARJE dag. Men skalaren är här. Ett tjockisblad i taget skalas det av.... så ska vi se om det kommer ut en liten blomma sen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar