tisdag 8 februari 2011

8 Februari 2011

Visat brösten på ICA!!!

Jag åt kycklingryta till lunch idag med. Hjälp va mätt man blir. Magen arbetar på.

Börjar bli lite nervös, eller spänd är nog ett bättre ord, för i morrn. MÄTNING o VÄGNING!! Det känns ju på kläderna men det ska bli spännande med lite siffror. Då ska ringarna provas också.....

När jag va iväg idag så började det bubbla i magen. Oj luft tänkte jag. Så skulle jag släppa ut lite. Men ack va jag va snabb o täppa till. Annars hade det hänt en olycka. Känns som man klarar sig från det i vuxen ålder! Så har det varit många gånger. Det kommer liksom med racerfart. Det är inte som innan. Så det gäller att veta var det finns toaletter när man e ute.


Det blev en bit kycklingklubba till middag idag. Gott!! Men nu ARBETAR magen kan jag lova. Det gör lite ont faktiskt. Men det är ok. Idag har jag även haft lite ont i det stora såret. Lite kramp. Men jag kom på att det kanske va att linningen i byxorna tryckte där under. Jag har ju haft mysbyxor på mig nästan hela tiden den senaste tiden nu. Men jag e bara glad att jag kommer i dom byxorna igen!! På fredag ska jag på tjejfest. Undrar vad jag ska ha på mig? Vill ju inte köpa nåt nytt än.


Idag har jag även visat halva brösten på Ica!!! Tröjan jag har på mig idag börjar bli aldeles för stor. Den är lite uringad men nu hade den åkt ner i fram. Där gick jag med jackan öppen o funderade varför en gubbe som jobbar där glodde på mig för. Hahahaha!!! Tur man aldrig lämnar huset utan BH då. Dags att lägga undan tröja tror jag. Nu blir man ju ännu mer spänd inför måttningen i morrn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar