onsdag 9 februari 2011

9 Februari 2011

JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag har vägt o måttat mig nu!!
-9 Kilo,  -10 cm i midjan. Fantastiskt!!!
Jag är såå lycklig. Ikväll ska jag fota mig. Får se hur det blir.
Alla mått står till höger här på sidan under "övrig läsning"



Ringarna passar igen. Äntligen får jag se ut som en gift kvinna igen!! Men det känns att jag inte har haft ringar på mig överhuvudtaget på ett bra tag, Den där lilla inbuktningen har växt bort. Men nu är de på igen och jag tänker inte ta av dom igen. Men de ser ut att behöva putsas.



Idag åt jag mer kyckling till lunch. Det gick bra. Till middag blev det korv med potatismos och en liten körsbärstomat. Det verkar funka bra också. Jag köpte en banan till mellis idag. Det gick också bra utan att mosa innan. Det börjar kännas bra nu tycker jag. Så om man åker iväg utan att ha med sig nån mat så kan man köpa en korv eller så. Undrar om man ska prova lite äpple i morrn....


Idag va jag o köpte ett bord. Men jag ska nog inte bära sånna tunga saker än tror jag. Ändå delade jag upp det i flera delar. Det känns som att jag mår lite illa med magknip. Inte ont, men det spänner. Så jag får nog överlåta bärandet till min man. Men jag ska snart börja renovera ett rum här hemma. Men jag löser det på måt sätt. jag som har så svårt att be om hjälp. Det är ju jag och Alfons Åberg: ´"KAN SJÄLV"


Jag blev så lycklig idag att jag bokade en klipptid. Undrar vad jag ska ha för frisyr då.... Vi får väl se i morrn när jag kommer hem vad det blev.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Visst är det härligt när man börjar känna av att man blir mindre! Mitt I-landsproblem just nu är att vigselringarna blivit för stora, just nu sitter de på långfingret så att jag inte ska tappa dom. :-)

    PS - äpple skulle jag nog undvika om jag vore du, kan tänka mig att det kanske är lite för syrligt för din känsliga mage.

    Lycka till och må gott! /NinaPX

    SvaraRadera
  2. Wehoo! Grattis till viktminskningen vännen!
    Blir såå glad för din skull.
    Jag kämpar på jag med...men i ensamhet och på mitt egna lilla sätt.
    Hoppas vi ses den 16/2.
    KRAM! / Sophia

    SvaraRadera
  3. Tack kära ni!
    Ok väntar lite med äpple då....

    Kram från lyckliga mej!!

    SvaraRadera