tisdag 8 februari 2011

7 Februari 2011

Chickenrace!!

Jag lagade en kyckling gryta idag. Jag skar små små bitar, stekte försiktigt.
Sen småputtrade det länge i soyagrädde med vitlök, ingefära, sambal och kryddor. Kokade jasminris. Jag tog en tsk ris o kyckling o sås. MUMS!! Det va så gott att äta riktig vuxenmat med smak. Magen funkade bra. Jag kände hur den fick jobba på ordentligt. Känner lite träningsvärk idag. Undrar vad man kan prova här näst..... Är väldigt sugen på min underbara kalkonkorv med potatismos. Kanske blir så till middag imorrn. Lyxigt värre.


Ska börja undersöka flera träningsställen i byn där jag bor. Undrar vad jag VILL träna bara. Så irriterande att man måste boka upp sig jämt. Skulla bara vilja prova några gånger innan jag kan avgöra. Det är lite svårt på bara en provgång. Ska underösöka lite så återkommr jag....


Nu ska jag ut i solen lite. Ha det gott!!

Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar