tisdag 1 februari 2011

31 Januari 2011

Du ska inte stoppa köttbullar i näsan Marcus!!!!

Idag kokade jag mig en Mamma Scans köttbulle till lunch!! Såg ganska kul ut på talriken med EN köttbulle o en liten potatisbit. Sen tog jag lite creme fraiche till det så det inte blev så torrt. Det smakade ju fantastiskt gott. Det gick bra på alla sätt o vis. Men det va ju inte så mycket så jag va hungrig igen snart.

Hittade H&Ms klädkatalog under sängen häromdagen. Så jag började kolla på bikinis. Men de hade ingen jag gillade. Men kanske kanske kommer jag kunna känna mig ok i sommar. Jag kommer ju inte vara klar, men en bra bit på väg. Än så länge är det 7 kilo.

Är väldigt sugen på att boka thailandsresa tills nästa vinter. Det skulle vara  så skönt att ha nåt o längta till. + att det finns mer att kämpa för. Jag vet ju att om ett tag måste jag börja träna..... SUCK!! Inte min favorit. Men det kanske blir. Det är ju bara kul med svettisgympa tycker jag. Men det kan jag inte göra med mina onda leder. Men jag SKA tillbaka till det. Jag är ju en gång i tiden (ca 10 år sen) utbildad svettisledare. Jag hade ledsnat på att det inte fanns annat än pensionärsgympa bara för man har ont i lederna o inte kan hoppa. Så då gjorde jag det själv. Så där har vi ett delmål till i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar