söndag 26 augusti 2012

26 Augusti IGEN!!

Hej hopp!

Ett litet inlägg från mig innan jag blir inlag i morrnbitti. En sista gravidbild. Sen hoppas jag resten blir på viktNEDgång igen...

Det spänner o drar överallt nu. Jag ser på hållningen (eller ingen hållning kanske man ska säga) att det är tungt nu. Puckelryggen hoppas jag rätar till sig lite snart. Undrar egentligen hur stor tyngden blir eftersom att magen står ut från kroppen. Det va ju lättare på ett sätt att bära det som fett som låg slickad med jämna mellanrum runt kroppen, än det här som står ut.


Jag har funderat på skillnaden på graviditeterna jag har haft nu. Den nu efter OPn har varit ännu jobbigare. Men jag har ju å andra sidan inte släpat runt på lika många kilo eftersom jag började på 80nånting då. O väger idag 82. Har båda gångerna gått upp 17 kilo. Jag har haft mer halsbränna, sura uppstötningar o kräkvarningar som jag skulle kunna tänka mig att det är pga OPn. Men vad vet jag, men jag tror det.



Jag är så kärlekskrank efter min dotter nu. Jag kommer bara få träffa henne korta stunder nu de närmaste dagarna. Jobbigt det där med skolplikt. + att hon knappt får hälsa på på BB!! Vilket är helt galet. De är jättestränga på besök där nu. Underligt att man inte får ha sina nära o kära på plats.Det är ju just dom man behöver. Mormor o Morfar har tur som tar hand om Mione för då får de följa med. Vi får väl se hur jag mår om jag kan smussla in några.....


Må så gott  alla ni så återkommer jag så småningom när Prinsen är ute!!


KRAM

2 kommentarer: