tisdag 21 augusti 2012

21 Augusti 2012

Jahja, då va man inskriven då!

Har varit på sjukhuset o träffat läkare, barnmorska och narkospesonal. Tittat var vi ska bo, äta, sova, duscha och sånt.
Det började med att barnmorskan hämtadee oss i väntrummet. Hon tittade upp o ner på mig o sa: "Det ser ut som vi måste väga dig först"!! Jaha, ser jag så tjock ut sa jag? "nä inte så... sen skrattade vi o så berättade jag att jag gått ner i vikt innan jag blev gravid o så. Så jag sa att det va tur att det va nu hon sa så och inte förr. Det ser inte lika kul ut i skrift ser jag som det lät på riktigt. Men det är en sån grej jag aldrig kommer glömma. Det lät så roligt.....

Men nu har vi iaf gått igenom allt så nu hoppas jag på att jag inte får den sista tiden på dagen. Jag berättade om att ajg blir väldigt blodsockerkänslig om jag inte får äta o så. Så nakosläkaren sa att jag kanske skulle få vara först. Vilket vore perfekt så man slipper vänta så länge. Då kan även storasyster komma direkt efter skolan o hälsa på sin lillebror.

Det börjar närma sig nu. Det känns i hela kroppen.

6 dagar kvar....

1 kommentar:

  1. Snart så kommer han... lilleplutt :)
    Och snart kommer din kropp bara bli din igen, utan en som hittar på hyss i magen på dig.
    Kram och vi syns :)
    / Maja

    SvaraRadera