torsdag 23 augusti 2012

23 Augusti 2012

Mindre än 85 timmar kvar nu....

..... nu har jag börjat timräkning ist för dagar. Känns kortare då.

Idag har jag varit ner till MVC för sista gången. Kollat av det som ska kollas. Tagit nåt blodprov inför snittet, pratat igenom allt. Det verkar som det ska. Magen va lika stor som förra gången, vilket kanske innebär att han inte är så stor trots allt. Jag  tog ju en järntablett till igår som jag blev tillsagd. Det skulle ajg inte ha gjort. Oh så förstoppad jag blev IGEN direkt. Så i med lite meducin o sen pkvällen blev jag som magsjuk igen. Skakar i hela kroppen, är hård o lös i magen samtidigt som jag vill spy, svettas o ramlar nästan av toan. VIDRIGT!! Nu får det va nog med järn om det inte blir väldigt mycket sämre efter snittet förstås. Jag har gått ner ett halft kilo. Om det beror på det eller annat vet jag inte.


Annars har jag mest vilat, orkar liksom inget annat. Fixat lite småsaker här hemma. Väntar mest nu. I natt va en vaken natt. Han levder rövare så jag höll på spy. Det är trångt nu. Så jag va uppe o vattnade lite blommor o sånt i natt. Det är ganska fridfullt ute runt 3-4 tiden på morgonen innan allt börjar på nåt vis. MEn dagen blir ju sjuuukt lång. Så jag somnade nån timme efter jag lämnat Mione på skolan. Men sen va det ju till att åka till MVC så det va bara pallra sig upp.





Funderar om jag ska ta mina sista sista krafter o åka till Västerås på lite shopping. Det blir ju mest vila. Men jag blir ju galen att bara vara hemma. Jag klättrar ju på väggarna här. Även om jag mest sitter på nån bänk o vilar så är jag iaf ute bland folk. Plus att det lär ju ta några månader innan jag kommer få en liten sund för mig själv. Jag var faktiskt o klippte mig idag. Så nu kan det växa på ett tag. Mitt hår växer ju sjukt långsamt vilket är irriterande. Så jag hinner väl lagom få ut det en bit tills det ramlar av pga ammningen igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar