fredag 3 augusti 2012

3 Augusti 2012

Här har ni honom på bild.


Min lilla prins.... 3D is da shit säger jag bara. Så coolt att man kan se honom. Han har sin storasysters näsa o överläpp. Han ser så gosig ut. KOM UT NUUUU så man får gosa lite.

Om ändå min lilla kille ville ut snart. Jag är så lesss på detta nu. Jag har panik. Jag vill ha min kropp för mig själv igen nu. Söv ner mig o väck mig när det är dags för snittet...  Jag pallar inte länge. Nu har jag fått massa kli på kroppen som inte vill ge sig heller. Börjar bli aldeles sårig av allt kliande. Ta mig härifrååååån!!!!

24 dagar kvar nu.....


V 36
Vi va till stan idag o gick i ett par affärer. Sen va det bara hem o sova ett par timmar på soffan. Jag blir galen. Handikappad- JA!!! Irriterad - JA!!! Det är ju inte sånna som jag som överbefolkar jorden kan jag lova.

Här ser ni min kalaskula. Vilken jättekoloss man börjar bli. Ändå ser bilderna ganska bra ut konstigt nog. Ser jag mig i spegeln ser jag ännu större ut. Men insidan av låren syns inte här hahaha!!! Jag provade min gummistövlar härom veckan. Skaften gick inte på vaderna så det märks även på benen att jag har gått upp ordentligt.


V 36
Jag bjussar på en lårbild också. Japp, det blir många besök på Friskis o Svettis för att få bort dom IGEN!! Vad gör man inte för sina barn!!






GRATTIS Jessica med familj till en liten kille. Va konstigt det kändes att bara få gå o vänta o vänta o vänta. Men nu är han här. Ska bli så spännnade att få hälsa på i morrn. Det blir en perfekt lekkompis till våran kille.

1 kommentar:

  1. Jag tycker att du är superfin!!! Inte alls tjock men man är ju välsfit kritisk emot sig själv... När folk påpekar att de tycker att jag har blivit smal så fnyser jag lite och säger- Då har du inte sett mig naken..
    Kram
    Linda

    SvaraRadera