måndag 3 september 2012

3 September 2012

Kära vänner.....


.... låt mig presentera Prinsen av Litslena, Mr Morris Bergström. Född den 27 Augusti 2012 kl 09.59 med en matchvikt på 3610 gram och 50 cm lång.


Jag vill bara tala om att jag lever och mår bra efter omständigheterna. Jag ska berätta mer lite senare. Vi blev kvar 5 dagar på specialBB pga att jag förlorade för mycket blod under snittet. + att såret gick upp mm. Jag måste även läsa på min anantomi har jag märkt. Livmoderns ihopdragning efteråt...FY FAAAN vilken smärta vill jag bara säga. Helt sjuk smärta. Den va jag inte beredd på. Såret mm ja sån smärta hade jag under kontroll, men inte livmoderna. Förra gången gjorde det ont.Men ingeting mot denna gång. Amningen är fördjävlig även denna gång. Bröstvårtorna är stora sår och gör sjukt ont. Varför göra bröstförstoring när man kan amma. Shit vilka bomber jag har nu. Galet ont gör det också.
Men det finns bara två personer i världen jag kan ta all denna smärat för och det är mina två barn. De är värda ALLT. Jag är så galet lycklig över min lilla familj jag har. Min lilla Svenssonfamilj!!

2 kommentarer:

  1. Ja det blir värre för varje barn det där. Eftersom jag inte haft värkar har det varit det värsta för mig vid mina förlossningar, särskilt de tre sista.

    Grattis igen till finaste Morris.

    SvaraRadera
  2. TACK!!
    Ja det är inte att leka med.

    /A

    SvaraRadera