fredag 17 augusti 2012

17 Augusti 2012

Skönt med vardag igen!

Rätt skönt trots allt med vardag. Fredagsmyset blir liksom lite mysigare igen då. Jobbigt med tidigare mornar, men man kommer väl in i det snart igen antar jag. Måste bara lära sig dotterns nya schema, när allt ska med till skolan mm. Allt är förberett o klart. Nu ska vi bara få till det på rätt dagar. Hon har även kommit in på pianoskola. Hon kommer få ha det på skoltid vilket är toppen så spar man in lite skjutstid där. Vi har även hittat gympa på Friskis o Svettis till henne o hennes komoisar. Så då kommer jag kunna träna samtidigt vilket är bra. Iaf senare i höst när kroppen är redo för det.


Jag va till sjukhuset idag igen på återbeök. Men det känns faktiskt lite bättre nu sen jag fick lite tabletter att sova på. Det ÄR ganska viktigt med sömn. Det tar ut det mesta på en. Ingen sömn så orkar man inget annat. Det är ju lååångt ifrån bra men ändå inte riktigt lika snurrigt o så. Men idag har det kännts som hela bäckenet  håller på o spricker i bak o fram nu. Han kanske är på väg ut!!! Nä jag får väl vänta ett tag till antar jag....

18 kilo har jag gått upp nu. Sätter jag på mig rosa kläder ser jag ut som barbapappa på riktigt!!


10 dagar kvar nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar