söndag 26 augusti 2012

26 Augusti 2012

Nu är det bara timmar kvar....

..... närmare bestämt 19 timmar kvar tills vi åker hemifrån. Så om 24 timmar är han kanske ute.

I går hade jag ingen bra natt igen. ONT o kunde inte sova. Tillslut när jag väl somnade vid 06 tiden han jag sova 10 minuter så vaknade jag av att jag spyr!! Trevligare uppvaknande har hänt i mott liv må jag säga. Ush, va jag hatar att spy. Det är aldeles förtångt i magen helt enkelt. Sen dess har jag knappt ätit eller druckigt nåt alls. Inte så bra innan OPn kanske. Men det lilla jag fått i mig vill jag bara spy av. Vet inte riktigt va det är men jag mått lite kyvens helt enkelt. Märker även att jag börjar gå in i min egen lilla väld på nåt sätt. Laddar väl helt enkelt. Ni som har fött barn förstår nog vad jag menar. Men nu vill jag att han håller sig inne tills i morrn som vi bestämt.



 
 
Jag har ett par orosmoment bara. Att han ska komma för tidigt. Att Peter ska tuppa av under snittet.  Ajg vet ingen med sån sjukhusskräck som han. Men det ska tydligen finnas massor med personal så det löser sig sa läkarna vi pratade med häromdagen... Sen kommer vi till det värsta. Hur ska jag kunna älska honom som jag älskar Mione? Var kommer den kärleken från? Var får den plats? Mione har ju hela mitt hjärta nu!! Men jag hoppas det löser sig och vad jag har förstått så är det inte bara jag som oroar mig för det när nr 2 kommer. Men det är mitt stora mysterie just nu. Det blir ju orättvis annars....




17 kilo på min kropp har satt sina spår ser jag nu ordentligt när vi fotade mig idag. Ojojoj, vad det har blivit gropigt mm på lår o rumpa. SNART får jag börja träna igen o då ska skiten bort igen.

Här är jag i morse med en stolt storasyster som bara läääängtar till i morgon. Det måste ju vara jättejobbigt att sitta i skolan och veta att lillebror kommer snart. Jag skulle inte vilja byta det pirret faktiskt. Vi får väl se hur det går att somna ikväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar