måndag 20 augusti 2012

20 Augusti 2012

Väntan har varit lååång o smärtsam....

..... men nu är det faktiskt bara 7 dagar kvar. 1 ynka vecka. Helt galet. Var tog sommaren vägen? Mione hade 9 veckors sommarlov som bara flög förbi men ändå gått så långsamt. Men snart kommer han. Våran lilla illbatting. Som han lever om i magen fortfarande. Det finns ju ínte plats. MEn det verkar han inte fatta riktigt. Tänk va skönt det måste vara att sträcka på sig efter att legat så där trång så länge.


Igår bakade jag bullar och chokladbollar att fylla frysen med. Jag fick ju hjälp av Mione förstås. Så nu finns det fika när folk kommer o ska hälsa på. Jag va helt slut sen o bara låg. Då satt jag ändå mesta delen av bakningen.
Vi fick beök av min underbara svägerska som är hemma i Sverige från Australien. Synd att det blir så sällan. Men mysigt när det väl händer.





Vaknade 05.15 idag. Så nu skulle jag kunna sussa vilken sekund som helst. Men jag måste hämta dottern i skolan om 10 minuter.... Zzzzzzz!!!! Sen ska jag vila en stund.
Min underbara man börjar sitt nya jobb idag. Nu börjar det med vardag och den galna hösten vi har framför oss. Jag hoppas att jag inte måste åka till BB idag för jag har ingen aning om telefonnummer till hans nya jobb. Han skulle ju få sin nya telefon mm idag. Men han märker väl om jag inte är hemma sen.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar