söndag 19 augusti 2012

19 Augusti 2012

Man får göra sånt man orkar....

...... tex låta storasyster måla magen. Jag hade ju lovat det så det är väl lika bra o göra det innan den försvinner. Nu finns det ju som störst med målaryta också. Ser ut som den ska sprängas snart!!
Det är en lagom jobbig aktivitet som jag pallar med.







"Världens bästa lillebror" står det!!
















        Häromdagen va det SPAdag. Jag blev ompysslad med ansiktsmask, fotmassage mm. Gurkan va slut så jag fick sallad på ögonen ist. Man tager vad man haver helt enkelt.   












Mannen fick ta bort nagellacket på tårna. Dit når jag ju inte nu för tiden. Han har ju ställt till det så får man göra tjejgrejer också!
Det va ju fortfarande OS då så då gick det ju bra att titta på TV samtidigt.

Skulle vara skönt att få fötterna ompysslade på riktigt också. Det skulle behövas eftersom jag inte riktigt når hela vägen dit ner.














2 kommentarer:

  1. Vilken fin mage du har :-)Snart är han ute, ska bli så spännande att få se lite bilder på underverket. Vilken underbar liten familj du har :)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack tack!! Ja jag vet att jag har en underbar liten familj. De glädjer mig varje dag.
    Ja snart är han ute... 7 dagar....

    Kram Angelica

    SvaraRadera