torsdag 9 augusti 2012

9 Augsuti 2012

Igår hade vi bröllopsdag...

..... så jag släpade mig in i bilen o vi åkte till Skoklosters slott där vi hade vigseln. Festen hade vi på värdshuset precis bredvid vilket också är ett fantastiskt ställe. Det är fortfarande ett sånt fantastiskt ställe. Jag blir aldeles rörd i själen vilket ställe vi valde. Ångrar det inte alls.
Det känns bara så konstigt att det redan gått 4 år. Vi har redan planer för att fira 10 år.... Då kommer Mione vara 14 år!! O lillen 6!! Vi är fortfarande bara 23 år unga antar jag. Synd att kalasen ska kosta så mycket, annars hade vi haft sånna storkalas oftare.












I måndags va vi på sjukhuset igen. Det verkar som lillemans njure minskat en aning. Det går åt rätt håll iaf. Så jag hoppas det är ok när han kommer ut. Mione blev överlycklig som fick komma med in o kolla. Det är så coolt med 3D. Man ser allt. Navelsträngen lekte han med, for runt runt o grejade. Häftigt.

JAG MÅR SKIT!!! Värre än någonsin. TA MIG HÄRIFRÅN innan jag bli galen. I morrn ska jag ner till MVC för o kolla upp blodtryck mm. Häromnatten när jag va uppe o skrotade höll jag på o svimma. Det bara svartnade för ögonen. Tur att det stog en stol där som jag ramlade ner på. Magen är stenhård av alla järntabletter. Jag slutade ju med dom efter OPn för magen inte klarade det. Så jag slutar så fort han ploppat ut så magen kommer igång igen. Hemoröjder är inte att leka med kan jag lova. Fy faan vad man ska stå ut med som mamma. Det finns ingen jag skulle stå ut med allt detta för förutom mina barn!!!!!! Huvudvärken hägrara som aldrig förr igen. Jobbigast är nog att inte orka nåt o vara aldeles darrig i kroppen hela tiden.

18 dagar kvar......














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar