lördag 11 augusti 2012

11 Augusti 2012

Igår va det sjukhusdags igen...

Jag är less på att må så här nu så jag ringde. Alla värden va bra. Men de kunde inte hjälpa mig på MVC så de skickade mig vidare till läkare i Uppsala. Så det va bara åka in. Träffade en jättebra läkare som verkligen lyssnade. Hon trodde det berodde på all värk jag har i kroppen + att jag inte får sova. O det kan mycket väl stämma att snurrigeheten o darigheten beror på det. Så nu har jag fått lite värkmedicin som inte är farlig för barnet. Trodde ju inte man fick ta nåt alls för att lilleman skulle bli nerknarkad. Så jag har gått här o haft mer ont än jag har behövt. Varför säger läkare och sjukhuspersonal så olika? För att inte tala om alla hemsidor? Jaja, nu ska jag inte älta detta för mycket, men det är irriterande. Det gick kanske inte helt jättebra att sova i natt men kanske nästa natt. Jag slappnade av lite snabbare iaf. Sen fick jag nåt "lavemangsaktigt" o jädrar vilken fart i magen det blev. På kvällen när jag gick på toa så måste jag ha gått ner ett kilo av allt som äntligen kom ut!! Så skönt. Men vågar inte ta det där idag eftersom vi ska på bröllop idag. Det kan sluta illa det hahaha. Fick även en del mot/för hemoröjderna o hoppas de ska bli bättre också snart.


Som sagt vi ska på bröllop idag och det ska bli jättekul tycker jag. Vi ska sova på hotell där också vilket är perfekt för mig. För behöver jag vila så har jag ju nära. Fasar lite för att sitta still på en stol under en lång middag bara. Hoppas det är buffé så man får en anledning att röra sig lite ibland iaf. Även om jag är orörlig så blir det ju inte bättre av flera timmar på en stol heller.... Jaja, det löser sig nog. Tur man inte är så blyg. Jag måste fråga om nån extra sittkudde tex.
Jag älskar ju hotellfrukostar. DET är en nackdel att vara OPad. Man orkar ju inte äta allt man VILL äta. Så det lönar sig ju inte direkt...


Nä dags att gå o ta tag i dagen.

Må så gott allihopa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar