torsdag 9 juni 2011

9 Juni 2011

WHAAAT?????

Mätning o vägning idag. Ett par ynka kilon ett par centimeter..... Va e de o komma med när man har så många kvar av både kilon och cm!!! Jag blir ju såååå besviken. Alltså ingenting har hänt typ. 0,9 kg till stora delmålet om två veckor.... Hinner jag..... Ska kanske dra med mig någon ut på promenader så kanske det händer nåt..... Alla mått står upp till höger.
Vad gör jag för fel!! Jag äter ju inget längre tycker jag. Rör mig så mycket mer även om jag för tillfället inte kan träna. Det suger.

Tillråga på allt har jag ju så himla ONT i halsen. Jag har väl fått vad dottern har haft kanske.



Utsikten eller uppsikt kanske man kan kalla det.




Igår em hade vi det lite mysigt i hängmattan en stund. Sämre kan man ju ha det.




















Bara en liten titt på min underbara trädgård.
Det är så maffigt nu o jag vill bara stanna tiden.


Vi får tillökning av små pippisar i trädgården!!
Spännande för min 7åring.


2 kommentarer:

  1. "Jag äter ju inget längre tycker jag." -Där har du nog felet!
    Om du äter för lite hamnar ju kroppen på svältnivå, då suger den åt sig varenda kcal den kan och bränner inget fett.
    Och hoppar du över mellanmål missar du förbränningstillfällen.
    Så prova helt enkelt att få i dig mer energi/dag!
    Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Kanske är det så att du äter för lite (som ovanstående säger) eller att du nu har hamnat på en liten "vilo-platå" då kroppen återhämtar sig lite, omformar sig och åtgärdar "fladdret" :) Det är bara positivt, kroppen behöver jobba på även på andra sätt än att bara rasa i vikt. Tro mig, jag har ju gått ner jäääättesakta men jag har knappt nåt fladder på kroppen och det är skönt.
    Oroa dig inte, du har gått ner massor och det kommer igång snart igen - i den takt som din kropp tycker är bra.
    Ha det gott!

    SvaraRadera