onsdag 8 juni 2011

8 Juni 2011

Jösses så trött i skallen man blir av att ringa alla kunder inför höstschemat. Men det är snart klart iaf. Det känns skönt. Skulle kanske behöva sova lite middag.
Är det någon av er som vet nån förskola eller skola som behöver fotograf till hösten är det bara hojta till.... Det finns fortfarande lite tider kvar.


 
Idag har jag ring CFTK och fått tag på dom.... De hade inga bra ursäkter för varför de inte hade ringt. Jag gick på ganska hårt om varför jag tyckte det va dåligt av dom bla för att jag hade valt dom pga att de har uppföljning mm. Jag ifrågasatte varför jag betalat 98tusen mm mm. Inget bra svar!! Bara att de har väl inte haft tid. Det enda svaret egentligen blev - Vaddå mår du dåligt då??  VA!! DET hör väl inte till saken. Ni ska hålla det ni utlovar. "Jag ska skicka ett mail om det sa hon...."" Va faan e det!!! Kändes som ynka svar tycker jag. Utlovar man eftervård mm så får man ju stå för det. Livsstilsskolan hade de inga datum på än heller. Jag skulle ju behöva veta i tid så man kan boka in det. Det blir ju så fullt i schemat på hösten så det knappt finns en timme över. Jag vill verkligen gå på det.
 
Jag frågade om Järntbletterna. Jag ska sluta med dom eftersom bajseriet är som det är. B12 ska man äta resten av livet för uppbyggnad av blodkroppar och celler. De hade gjort forskning på sina patienter och kommit fram till att det va bäst- De som gjort Bypass kan behöva sprutor för att kroppen inte tar upp tabletten pga den bortkopplade tunntarmen. De andra (omeprazol o Kalcium) ska man ta i ca 6 månader. Man kan kolla efter3-4 månader om man får halsbränna utan Omeprazolen. annars kan man sluta. 
 
Man kan tydligen få hormonrubbningar av viktnedgången - inte av själva OPn. Jag ska ringa min gyn om mina mens besvär jag fått. Ont i ryggen kunde tydligen vara att fettet håller upp kroppen.
Sen när man går ner snabbt så hinner man kanske inte bygga upp musklerna.

Så kan det va. Nu får vi se OM NÅGON RINGER.... Jag sa lite fint att det finns fler som väntar på telefonsamtal. Eftersom jag vet fler som inte fått nån kontakt heller.
 
 
Jag har forfarande sån himla mensvärk men det kommer inget.... Det brukar släppa efter att det kommit igång några dagar.
 
 
Funderar även massor på hur jag ska göra med träningen.... Vad vill jag? Vad är bäst för MIG??  
 
 
 
Jag halkade in på en sida och hittade en dröm....
VILL HAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar