onsdag 15 juni 2011

15 Juni 2011

I DID IT!!!
I MADE IT!!!!!
I FEEL GOOOOOOOOD!!!!!


2 veckor till godo nådde jag mitt stora delmål. Jag väger nu 75 kilo. 58% av allt fett är borta.

Det är NU viktkampen börjar på riktigt. 080808 på min bröllopsdag vägde jag samma. Jag hade ifs mindre cmmått än jag har nu men ändå... Vikten är lika iaf. Det va där o då jag LOVADE mig själva att ALDRIG stiga över den siffran igen.... Men ack va jag svek mig själv. Men rågor kan jag lova. Närmare bestämt 22 kilo. De första 15 fattade jag inget av alls. 4 kilo kom på 4 v bröllopsresa i USA UTAN att äta en enda hambugare eller en enda cola. Otroligt men sant. Det va de första sen kom de andra 15 kilo från ingenstans. Jag fortsatte träna, dricka morgondrinkar mm mm som Anna Skipper ordinerat. fast inte så strikt som under de 8 veckorna. Då sket jag i allt började med hamburgare mm igen. Gick inte upp ett gram!!! Hur är det möjligt???? Sen kom det 3 kilo till under ett par år. Det kan jag förstå beroende på hur dåligt jag åt. Men de där 15 kilona kommer alltid vara en gåta för mig....



Hår o smink färdigt
Nu ska klänningen på...

Men nu är jag på banan igen. Jag startade på 97 cm i midjan som blev 81,5 på bröllopsdagen. Vilket innebar en snabbutryckning av bästa skräddaren i stan. Det behövdes sys in 10-15 cm i midjan. Klänningen halkade av mig. Ett kärt besvär må jag säga. Nu är midjemåttet 4 cm till. Men de ska tas snart igen. Lite promenader så ska det nog brännas fett. Jag ska ta tillbaka min klänning jag hade på mig dag 2 på bröllopet ( vi hade tvådagars med övernattning o hade betämt meig för o va fin då med. Det är typ en tärnklänning.) som jag lånat ut. Undrar om jag får igen den...... 





Nu sitter jag här o ser inget med ena ögat nästan. Jag tror jag har lyckat med att få bihåleinflamation. Ska till läkaren i em o förhoppningsvis få lite drogs som kan hälpa mig. Att det ska komma precis när man inte har tid!!! Vi ska ju ha huset fullt med folk i två dagar. Jag måste ju städa, laga mat o fixa med allt. Jag har inte tid att vara sjuk nu. 

Jag pallar inte skriva mer nu. Återkommer senare om lite mer info om vad som har hänt när jag är piggare igen. 

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!!! Va underbart, du är såå duktig :)
    Kämpa på nu så kommer du att nå din målvikt, det är jag säker på ;) Krya på dig....
    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Super grattis! Så skönt för dig.
    Känner så väl igen mig i att det är nu det börjar... Och det krävs lite mer av en själv. Men det kommer du att fixa galant.
    Vi får gå fler promenader :)

    Kram Maja

    SvaraRadera