tisdag 31 januari 2012

31 Januari 2012

Det händer inte mycket här nu kan jag lova.... TRÅKIGT!! 

Jag har fått tillbaka min kristallsjuka. Jag HATAR den. Jag är så himla yr i skallen hela tiden, svettningar, fryser, huvudvärk och bara helt sänkt. Känns som jag har sovit bort flera veckor nu. Hatar o klaga men så är läget just nu. Inte finns det nåt att göra heller tydligen. Hade jag varit anställd hade jag varit sjukskriven länge nu. Jag blir ju så stressad när jag inte får nåt gjort. Jag bara ligger eller sitter. Tittar på tv mest hela tiden. SKITTRÅKIGT!! Jag orkar inget alls. Jobbigt att må illa också hela tiden. Jag har haft det några ggr förr. Det är bara vänta ut.....


Jag har insett att jag får faktiskt i mig en hel del glass om jag vill! Jag har fått noja på glass ett tag nu. Gott gott! Min stora glassfavorit är ju mjukglass. Men eftersom jag är laktos så kan jag inte äta det..... SNYFT! Men jag har hittatt Åhus paketglass som smakar lite lika iaf.






På måndag ska det blir roligt iaf. Jag ska träffa en ny vän här från bloggen dagen innan hennes OP. Jag ser verkligen fram mot det. Ska även passa på att väga mig på deras våg. Är ju lite spänd på fett%. Jag har f´ått tid på måndag. Hade jag varit lite smart så hade jag ju gjort det i samband med 1årsdagen. Nu blir det nästan en till. Efter vägning o date så ska jag ha ytterligare en date med en annan bloggkompis. Vi har träffats förr. Väldigt roligt med nya vänner som vi alla ha en gemensam sak.

1 kommentar:

  1. tack för idag:)...jätte trevligt:)...kraaaam/therese

    SvaraRadera