söndag 5 februari 2012

5 Februari 2012

5 dagar kvar..... Sen en låång flygresa..... sen SEMESTER!!! UNDERBART!!! Känns ännu bättre nu när det är så kallt här. Längtar så efter god mat, slappa o shoppa. Längtar inte efter flyget, hatar o flyga för att jag har så svårt att sitta still. Men jag ska ju fixa o greja hela dagen först så jag hoppas tröttaut mig. Vaxa benen, armhålor o bikinilinjen sj´ka jag också göra innan vi åker på dagen. Det brukar jag bli lite såsig av också för det gör så O N T ! ! !  Vill man va fin..... Det är väl inte som att föda barn men nästan!!




Kristallsjukan vill inte ge sig direkt. Tog lite prover mm när jag va på sjukhuset vilket visar lågt blodtryck också. Snurrigare än vanligt i skallen alltså. Men det är mycket bättre iaf. Så jag hoppas det blir lite bättre ändå tills vi åker.  Det finns inga mediciner mot det. Men det finns rörelser man jkan göra vilket jag försöker med. Det har hjälp en del.






Det finns tyvärr inte mycket att rapportera om här.
Ha en trevlig dag.

1 kommentar:

  1. Jag är sååå sjukt avundsjuk på er resa! Ni får ha det toppen. Vila, njut och ät gott.
    Kram Maja

    SvaraRadera