söndag 8 januari 2012

8 Januari 2012

Jag provade lite gamla kläder igen. NU kom jag i de kläder jag så länge suktat efter att komma i. Sen vill jag bara påpeka att jag skulle ju aldrig gå ut bland folk i dom. Men jag kommer ihåg att när jag hade dom 98-99 så mådde jag så bra. jag hade gått ner lite med ViktVäktarna kommer jag ihåg också. Dessa byxor som är sååå stora på mig idag fick jag inte ens upp mer än till låren innan OPn. Nu känns det fantastiskt att jag är tillbaka igen. Men att man hade så fladdriga kläder. jag såg ju större ut än va jag var. Jaja, jag va cool när jag hade de här byxorna o mina nya gympaskor o min tjockastickade tröja. Ojojoj, minnena trillar fram!!







Jag hittade mina gamla Jeans jag hade i 8an 14-15 år gammal. Så det va ett tag sen alltså.... Jag kommer i dom också. Jag tror de satt lite lösare. MEn jag kan ha dom. Men guuu va stora brallorns skulle vara då. Man ser ju ut som ett hus i dom. Sen en snygg kortkort tröja till. Inte klokt. Trösten är att alla såg ut så!!!

Jag önskade jag hade sparat fler kläder. Tror jag ska hem till mamma o pappa o rota lite.



Jag bjuder på dessa snygga bilder. Mycket nöje. Hahahaha.......

4 kommentarer:

  1. Men shit va du har gått ner!! Det är några kilon sen vi träffades :) Ska bli så himla kul att träffas, längtar :-)

    Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Njae, jag kommer itne ihåg riktigt vad jag vägde sist....
    Men JA det ska bli roligt att ses igen.
    Kram A

    SvaraRadera
  3. Grattis på 1-års dagen!!!
    Kram, Nanni

    SvaraRadera