fredag 20 januari 2012

20 Januari 2012

I   D I D   I T  !!!!!!!!!!!

Nu har jag nått alla mina mål jag satt upp för mig själv. Jag tror jag har gjort de flesta delmålen i tid också. Som ni vet har jag redan nåt målet att komma under 25 i BMI innan Thailandsresan. MEn jag hade ju räknat fel. Trodde jag skulle väga under 65 för o komma ner i BMI. Så jag blev lite kluven eftersom det fullständiga målet va att komma under 65 dvs även under 25 i BMI innan resan. Men nu har jag nått båda målen. 64,8 stog vågen på idag nar jag trippade upp. Jag har haft sån panik att jag inte ska nå målet. Känns sån stress för det. Jag VET att jag har krav på mig. Höga krav. Jag har inte uppfattat mig som så tävlingsinriktad mot mig själv nån gång förrens OPn. Men jag vet att det är allt eller inget när det gäller mig själv.... Men jag är så himla glad. Reaktionen blev att jag brast ut i störtgråt av lycka. Det känns just nu som jag klarar allt jag vill. Lättnade är så enorm. tror jag ska köpa en lott idag, hahaha!!! Tänk att några hundra gram kan gör en så lycklig. Jag tror jag ska hoppa jämnfota hela dagen.....


Ha en fantastisk fredag mina vänner. Det ska jag ha. Ska strax hämta dottern tidigt från skolan, sen handla fredagsmys och sen åka hem o vara LEDIG!! Det är jobbhelg, men ledig fredag iaf :-)

4 kommentarer: