onsdag 4 januari 2012

4 januari 2012

God fortsättning!!
Här händer det inte så mycket på det nya året.... Men det är skönt. Shoppat lite, planerar för nästa renoveringsprojekt dvs TVrummet på nedervåningen, besöka vänner o bekanta, skrota lite hemma, sova lite, rensar kylskåpet på gammal julmat, dottern ledig från skolan. Jobbar lite, men bara lite.


Fundrar på hur ett år kan gå så snabbt. Är man gammal då? Men hur ska man hinna med allt i livet om tiden ska gå så här snabbt? 
Ibland tar livet vändningar också som jag ska berätta om senare. Mycket tankar går åt till det just nu. Jag försöker gilla läget o ta ett drag i taget nu. Snurrig i bollen blir man iallafall. Lättare blir det ju inte när man är the master of ältande också!!


Jag har ännu inte kommit iväg o tränat en enda gång sen julen. Då kommer de gamla tankspökena tillbaka. Men jag motar bort dom ganska lätt vilket känns skönt. Men de finns där i bakgrunden. Jag är bara trött. Sen blir det lite bökigt med ledigt barn, jobba på kvällen, Friskis har julstängt/öppet bara vissa tider som inte passat in. Jag hoppas det bättras nästa veckan när vanliga rutinerna kommer igång igen. Jag trodde tvärtom, att jag skulle ha lätt att komma iväg på träningen nu. Men nej. Men å andra sidan är jag värd lite ledigt. Men en promenad hade ju varit bra iaf. Räknas till o från bilen tro!!??!! Eller shoppingen? Både styrketräning av att bära alla kassar + kondition, in o ut ur alla butiker. Va? Jooo det MÅSTE räknas va!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar