söndag 15 januari 2012

15 Januari 2012

En nygammla upptäkt!

Jag insåg idag (igen) i duschen när jag tittade ner på fötterna, att varför jag står o håller in magen? Ingen ser mig ju ändå. Sen kom jag på att jag gör ju inte det. Det är så stor (el liten, beroende på hur man ser det!) magen  ÄR!!!  Sånna saker i vardagen är trevliga tycker jag.
En annan så sak är att sitta med benen i kors. + att jag kan linda foten ett extra varv runt vaden. Det är så najs. Vet inte vad det ska vara bar för men det bara känns skönt. Förr fick jag ju sitta o hålla i benet när jag skulle låtsas att jag satt avslappnat.



Helgen har varit lugn. Aldeles för lugn. Jag blir uttråkad så lätt.... I morrn blir det värre. Då är det dags att åka in o ta sprutor inför resan. SUCK vad jag hatar det. Dottern gillar det inte heller så jag måste ju vara lugn för hennes skull också. Det finns ingen återvändo längre. har skjutit upp det aldeles för länge redan. Jag vill inte riskera våran hälsa, så det är bara ta sig i kragen. Men jag får svettningar bara man tänker på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar