tisdag 1 november 2011

1 November 2011

Telefonsamtal

..... från CFTK!!!! Det va som bar den. De ringde om mina provsvar jag gjorde i September. Bättre sent än aldrig kanske man kan säga. Det  va inte så bra med ett av mina värden. Så nu måste jag äta mer gröna grönsaker eller lever!! KOMMER ALDRIG på fråga. Lever är det absolut värsta jag vet. Ännu värre blev det när en lärarer tvingade i mig det i låg/mellanstadiet nån gång. Resultatet blev en spya i Talriken. Sen dess tvingade hon mig inte igen. Jaja, jag tycker ändå inte om det. Så nu blir det till att knapra lite tabletter. Har man för dåligt värde är det inte bra att bli gravid. Fostret kan ta skada av det ganska lätt vad jag förstog. Jag är inte jättechockad av resultatet eftersom jag har haft så svårt att få i mig både frukt och grönsaker efter OPn. Så nu får jag ta tag i det helt enkelt. Annars va alla väden bra och det är ju bra med tanke på alla matallergier och sånt jag har. Grönkål skulle vara bra också- inte min favorit heller, men jag lär ju få upp vädet så det inte händer nåt annat.... Jag glömde fråga vad mer som kan hända.


Jag är inne i ett stim nu tror jag. Det står 69,3 på vågen nu. Jag undrar vad jag har gjort. Men jag är näjd iaf!! Däremot så har jag haft väldigt mycket huvudvärk de senaste veckorna. Undrar vad det beror på. Jag har ju mått så bra hela hösten tills nu när det lugnar ner sig lite. Men det ligger andra stressmoment i luften ist. När fotograferingarna är över blir det j umycket kundkontakt ist. Vilket är påfrestande på ett helt annat sätt.


Min dotter har ledigt från skolan den här veckan. Vi ska försöka hinna lite roligt tänkte jag. Men jobbet kallar hela tiden. Vi har pyntat med Halloweensaker nu iaf. Ska ta o baka lite o så till helgens bravader också. Nu längtar jag väldigt mycket efter Thailand. DÅ får jag VILA o ta det lugnt i lugn o ro. London blir kul också, men det blir inte vila på samma sätt. Men en paus blir det iaf.

2 kommentarer:

  1. Har du ätit järntabletter? Kram M

    SvaraRadera
  2. Det va som bara den, de ringde :) Det har tydligen börjat nån ny läkare där som verkar vara väldigt mån om sina patienter, det kan ju behövas en sån. Jäklar va du går ner, så härligt :-) Här går det upp och ner hela tiden, först ner och sen upp nästan lika mycket. Börjar jobba på måndag efter 1,5 år hemma och hoppas då att det blir lite mer ordning på maten. Ska åka och handla på söndag och fylla upp på jobbet så att det finns ordentligt med mellis. Har rikskuponger men kommer nog ta med mat och om jag går ut och handlar så tar jag med den till jobbet och delar så den räcker två dagar ;)Ha det så bra!! Kram Linda

    SvaraRadera