onsdag 9 november 2011

9 November 2011

Det här känns heeelt sjukt overkligt.











Jag kan ha min mans Jeans!!!! HAR ALDRIG HÄNT förr. De va för stora också. nturligtvis aldeles för långa men bredden... Im in chock!!  Helt galet. Han provade även mina tjejjeans. Vilket va en fnissig syn kan jag lova. De satt ju som på mig, fast förkorta naturligtvis.  Mina 32 32 jeans är också förstora nu. Jag har kanske använt dom 3 ggr. Ibland går det fort hur kroppen ändras. Jag tror jag ska leta lite jeans i London helt enkelt.
Bilden till höger är de jans från HM som blivit för stora. Kanske ska kolla om de har mindre. De kostar ju bara 99 kr. Men då får man se ut som en smurf första gångerna innan man tvättat dom. De släpper så mycket färg o jag blev helt blå på benen.

Jaja, angenäma problem!!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS!!!! Jag blir sååååå gjad för din skull :))) Här står det mest stilla....Har börjat jobba nu och hoppas att det blir lite mer ordning på maten och ätandet nu. För mig är det lättare att få till det med rutiner när jag jobbar. Frukost, fm fika, lunch, em fika, evt nåt på vägen hem, middag och nåt litet på kvällen. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Vad roligt Angelica !!!!!! Det bara lyser om dig nu förtiden......
    Kram Fia

    SvaraRadera