söndag 30 oktober 2011

29 Oktober 2011

Jag nådde mitt mål! Jag väger nu 69,6 kilo. Det är ju helt otroligt hur bra det känns.  Minus 27,4 kilo! Så flyger jag runt på små rosa moln av lycka här. Jag tror det va på 1900-talet jag vägde nåt på 60 kilo sist. Men jag va mer vältränad så jag va smalare o fastare i kroppen. Jag e på väg. Nu börjar nästa kamp mot nästa delmål.....

Förra frdagen gjorde jag nåt jag inte gjort sen 2008. SPRANG!! Ifs va det bara 3-4 minuter i ett Svettispass. MEN jag sprang iaf. Helt plötsligt började bara benen springa utan att jag va med på det så det va ju bara ösa på då helt enkelt. Sen hade jag blodsmak i munnen kan jag lova. Jag sprang häromdagen igen i ett pass. Känns skönt. Jag hade ju shoppat ny sportBH så nu går det lättare att springa. Kanske va det som va felet innan.

Jag har ju fått så dålig hy på senaste igen så jag va på en ansiktsbehandling igår. INTE så skönt som det låter. Klämma alla pormaskar mm jag hade i fejset gör ont. Men resultatet blev bra. Kanske va därför jag gick ner så mycket i vikt, hahaha!!
Idag va jag även iväg med min onda rygg o fick massage. Det va inte heller så skönt som det låter. Men det kommer bli bra. Sjukt ont i alla muskelfästen o så. Känner iaf mig lite rörligare i nacken.


Jag har även varit på storshopping. En ny bil blev det! Innan OP så valde jag mellan att köpa mig ett nytt liv med OP eller en ny bil. Det blev livet. Men livet blev sen så bra att jag har ju orkat ta ett till jobb så då har jag råd med en bil också. FANASTISKT!!
Den matchar mitt nya liv lite bättre. Fett, dåligt humör, laga, byta bromsar rost, stora kläder, sliten klädsel, mm ligger bakom mig nu. Nu hoppas jag att min nya bil o min gamla kropp kommer ta mig dit jag vill i livet.

2 kommentarer:

  1. Bilen är grymt snygg! Grattis till något på 60 :).
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! Haha, kanske ska ta en ansiktsbehandling så att jag tappar några kg :) Jag har alltid haft dålig hy men den har blivit ännu smämre sen op och jag har fått diagnosen Rosacea. Det är därför som jag är så röd i ansiktet :( Shit vilken snygg bil :))) Vill oxå ha!!! Kram Linda

    SvaraRadera