torsdag 3 november 2011

3 November 2011

I helgen blir det maskerad. Ska bli så himla roligt. Det va så länge sen. Har bakat cuocaces för fulla muggar här till allihop. Sen blir det lite gravbesök hos våra nära vi saknar. En heldags fotografering på söndag, lite familjemiddag mm. Och så hoppas jag på att hinna ett pass på friskis också. Helgen är fulbokad helt enkelt. En förhoppning till är ju att det gärna får fortsätta rasa några hundra gram per dag som det gjort nu.... Jippi!! 69,1 står det på vågen nu. Vad har hänt??? Jag fattar ingenting. Men jag klagar inte!! Bara lycklig!!



Jag har sjuk träningsvärk på baksidan av mina ben. Jag har tapetserat o målat. Man känner sig inte så vältränad när man får träningsvärk av en sån sak, hahaha!! Hoppas även att det blir lite mer renovering gjort i helgen.





Jag höll på o rotade efter kläder till Halloweenfesten i morrn o råkade hamna bland mina framtidkläder. Några har jag passerat för länge sen så det va bara lägga dom i förstorahögen. Några hoppas jag kunna ha i vår. Några hängde jag in i min garderob, redo att användas. Känns så skönt med sånna kläder jag aldrig kunnat ha förr. Garderoben ökar iaf. Funderar om jag ska ta o sälja iväg lite för stora kläder. Det är ett par säckar igen :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar