tisdag 22 november 2011

22 November 2011

Jaha då va man hemma i verkligheten igen då…

London va bra. Det blev inte så mycket shopping som jag hade hoppats på. Men jag fick ändå ihop en del. Lite beök på Primark, Disneystore, Hamleys va ju obligatoriskt. Jag sprang Oxford Street upp o ner.





Det som jag uppskattade mest var tex att ha massa plats kvar i flygstolen, sitta på tunnelbanan och ha god plats kvar = inte ta plats från personen bredvid. Bara en sån sak som att orka springa upp o ner för trappor i tunnelbanan med kassar mm utan att ens bli andfådd eller bli helt slut. Fötterna värkte inte alls som de brukade. Inte ens i klackar. Underbart att gå in i butiker o bara välja det jag vill ha. Jag kan ha allt om jag vill. Sen är det bara så fantastiskt underbart att bara få må så himla bra. Att bara ha orken o lusten till allt spännande är fantastiskt.
Maten funkade bra. Jag packade i kokta ägg o muffins i handväskan från frukostbuffén. Så kunde jag fylla på energi när jag behövde. Jag provade även min favvo - Strawberry Daquari. Men det gick INTE så bra. Jag fick jätteont i magen. Magsäcken drog ihop sig o krampade. Det va för mycket sprit i den helt enkelt tror jag. Ändå tog jag en svag. Jag sippade lite öl från mina vänner ibland. Det funkar bättre. Jag inser att min dryck är nog fortfarande saft helt enkelt!!!



Här är mina bästaste brudar. Precis innan vi ska på planet hem. Dimman hängde ända ner i marken. Men vi fick lyfta iaf. 

4 kommentarer:

  1. Hej,

    I love your blogg!!!
    So nice!

    Hur kan jag skickar dig en pm (prsonal message)?

    Anyway, tack för att du delar dig med oss.

    Kram, Nanni

    SvaraRadera
  2. Oh man tackar.
    Du kan maila på anglafoto@hotmail.com om du vill :-)

    Kram Angelica

    SvaraRadera
  3. Du är så jäkla snygg i den där rosa jackan, vill oxå haaaa :-) Skulle oxå behöva att åka iväg nånstans och samla på mig lite energi...
    Ha nu en skön helg med allt julpyssel ;)
    Kram Linda

    SvaraRadera
  4. TACKAR!! Den rosa jackan är snart till salu. Det börjar bli för stor :-)

    Kram A

    SvaraRadera