lördag 12 november 2011

12 November 2011

Nu ser tom jag att jag HAR ju gått ner lite i vikt och storlek!!

 Jag måttade o vägde mig. 28 kilo.
27 cm i midjan. Man kanske ska vara nöjd.... Men NOT!! 10 kilo till och en drös med centimetrar till vill jag allt. Fast jo. Jag ÄR nöjd med det jag nått så här långt.
 


















Det är lite sjukt att se mig själv som jag såg ut för 10 månader sen... Va det verkligen jag? Såg jag ut så? Jag tycker bara det skriker: JAG MÅR SKIIIT!!!!
Något som förvånade mig väldigt idag va när jag skulle i väg på dop. Tänkte väl att det är väl bara hoppa i ett av alla min finskor. HA! Där fick jag. Nästan alla mina finskor är förstora. Det är iaf en cm på LÄNGDEN + bredden. Hur fasen kan man va tjock om fötterna? Bredden hajjar jag, men så mycket på längden. Ja det blir väl till o shoppa igen då, stackars mig!!


Jag bjussar er även på en myspysarbild. Detta är "onepeacen" jag hittade på HM i stl 170. Tur man är kort ibland. Det är nog det skönaste jag någonsin satt på mig. Den åker på nästan varje dag nu för tiden. Den måste ju tyvärr tvättas ibland bara...

Jag ser ut som en jättebäbis. Tur man är gift!! Hahaha!!


2 kommentarer:

  1. Du ser så jäkla olycklig ut på bilderna som togs för 10 mån sedan :(
    Vilka fina bilder som du har tagit nu, du ser så glad och fräch ut :-)
    Min vikt har ju stått stilla men har faktiskt rört sig neråt nu när jag börjat
    jobba och fått in lite mer rutiner. Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Va inne och kollade på bilderna igen och jag tror faktiskt inte att jag skulle kännt igen dig, du ser så annorlunda ut. Ny frilla, annorlunda kläder och sprudlande glad :)Kram Linda

    SvaraRadera