söndag 6 november 2011

6 November 2011

Här är stassen jag hade på mig i fredags på festen. Kände mig hemma i jävulshornen må jag säga, muhahahaha!!!!

Helgen har bara rasat på. Jag sitter just nu ute på jobb. Men det blev en lucka för en familj hade blivit magsjuk! Så då pasar jag på att uppdatera lite. Bilder brukar var skoj.

Magen bli lite paj när jag dricker cola. Det gör mig uppblåst, magknip o lite förstoppad. MEN det e ju så gott!! Måste försöka hitta nåt annat som är gott ist. Förslag??? Det är kolsyran som inte heller är bra. Vin, öl tycker jag inte om. Så jag brukar ju dricka saft, festis mm. Hur vuxet känns det!!

Skinnet börjar slappa till sig på kroppen igen. Nu är jag nere på 69 kilo prick. Undrar om det finns nåt som kan strama till det lite mer o snabbare uta OP. Nån som vet?

Nä nu ska jag jobba vidare... Kram på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar