onsdag 16 november 2011

16 November 2011

LONDON CALLING!!!!!

I morrn struntar jag i det här o drar till London med brudarna. Kan knappt vänta kan jag lova. Nu har jag stressat klart allt fotojobb för dagen o resten av veckan. Bara dagmamma fram till kl 22 idag. SEN är jag ledig. Fundrar nästa på att inte ens ta med mig telefonen.... Inte ens kameran är jag sugen att ta med. Men jag smyger ner den lilla iaf.



Jag har inte sovit ordentligt på 2 veckor nu. Jag är helt färdig. + att jag stressat sönder mina hjärtmuskler IGEN!! Det började för en massa år sen och det kommer tillbaka ibland. Kanske inte är så konstigt beroende på hur jag har hållt på de senaste månaderna. 15 timmar per dag 7 dar i veckan sliter.... Det gör också att jag inte kan sova. Inte nog med det så har jag fått munsår, huvudvärk, förstoppad, svid o kli i underlivet, en begynnande urinvägsinfektion på G, lite ont i halsen o ena örat. Men bilen går bra iaf!!! Alltid nåt. Jag försöker kurera mig så gott jag kan med Cvitaminer mm. Skulle behöva nåt "knark" så jag kan få sova en natt. Det började ju med den där jä---la månen! Jag kan inte sova när det är fullmåne. Varför? Ingen aning. Men det har alltid varit så och jag blir så trött på det.


Jag hoppas jag kan hinna klämma in ett träningspass idag. Jag vet ju att jag mår så mycket bättre när jag tränar. Pappa kommer idag också med släpkärran och ska hjälpa till med listerna i biblioteket som håller på o tar form. Jag måste ju sysselsätta hela familjen med arbete när jag är borta, muhahaha!!!
Min man ska även få bära in alla jullådor. Det är bara 26 st + några säckar med grejer. JA helt riktigt. JAG ÄÄÄLSKAR JULEN!! Hela huset blir förvandlat. Bästa tiden på året tycker jag.

Må så gott allihop. Jag är tillbaka efter helgen med en rapport om vad jag har fått i hop i shoppingväg mm i London!!
KRAM!! 

2 kommentarer:

  1. Va underbart att åka till London, blir så avundsjuk :)Du måste berätta allt när du kommer tillbaka. Kan du inte lägga upp lite kort oxå?
    Ha det bäst!!! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Ha en underbar resa till London, min favo-stad :)

    SvaraRadera