torsdag 6 september 2012

6 September 2012

Nu ska ni få se nåt äckligt!!


Blunda om du är känslig. Fötter är bland det äckligaste JAG vet så jag skulle kräkas av att se nån annnans fötter så här. Men det är så häftigt. Jag köpte nåt på naturapoteket som heter Babyfeet. Som två plastpåsar formade som strumpor med nån slags gucka i. Jag satt med dom i  två timmar. Efter 4-5 dagar började det gamla skinnet lossna. Nu börjar de efter 14 dagar se någulunda normala ut. Lite fransigt på tårna och ovansidag på fötterna. Men de känns jättemjuka o fina nu. Helt klart värt 299 kr. Jag gick ju halva graviditeten o kom knappt åt att fila fötterna. Jag skulle ha vetat om det här tidigare. Men fick tipset innan så ja tänkte va fan, sårig, nysnittad, amma, allt annat som händer efter en graviditet så kan jag väl ömsa skinn på fötterna också!! Haha och ömsa kan man ju minst sagt säga att jag gjort. Så det funkade iaf.
Det ser värre ut än va det va. Gör inte alls ont.




4 kommentarer:

  1. Fy 17.... Glad att jag åt frukost innan jag tittade in här ;-)
    Kram Fia

    SvaraRadera
  2. Haha jadu... ibland blir man överaskad. Du får titta på de andra bilderna innan. Morris har lite finare fötter!!

    //A

    SvaraRadera
  3. Visst är det coolt!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  4. Ja. Tack för tipset Maja!! Det håller fortfarande på. Det är två veckor sen nu jag satt med påsarna på fötterna. MEn nu är det mest småsmulor ovanpå fötterna kvar.

    Kram A

    SvaraRadera