söndag 3 juli 2011

3 Juli 2011

Det händer ju inte världsamycket nu kan jag lova. Inte som är intressant o roligt för er att veta iaf. Tyvärr.

Jag har inte gått ner nåt i vikt. Snarare upp. Men jag har kännt mig så uppsvälld när det varit så varmt. Men idag vägde jag mig o hade gått ner någrahekto + övervikten. Men varför ska det gå så sakta. Ursäkta tjatet men.... SUCK!!


Jag ska ner o ta blodprov för den här studien jag är med i. Sen ska man tydligen in på en röntken under sommaren också. Jag ska äta mat o sen ska de ta bilder. Hoppas jag inte ska ligga o äta bara. Jag har jättesvårt att lägga mig precis efter jag har ätit nu för tiden. Det måste liksom hinna ner i magen ordentligt först.


JOOO nåt skoj har hänt juh. Kanske inte för er andra men för MIG va det ett framsteg. Jag har legat o solat i bara bikini!! JAG!!! Det har inte hänt de närmaste 7-8 åren minst iaf. Jag kände mig så modig. Det är en jättebra badplats vi har bara 5 min bilväg härifrån. En brygga, grusstrand o gräsmatta. Mest barnfamiljer. Perfekt. En vacker dag ska jag ligga på en vanlig strand också.... Men det är en början. Men mina bikinibyxor är för stora. Jag som har väntat på o kunna använda dom. Jag får väl ge bort dom till nån med större rumpa än mig helt enkelt.


Annars har vi mest badat, tagit det lugnt, grillat och myst hela dagarna. Även en del shopping så klart. Jag kom i ett par sommarskor i stl 36 igen. Mina fötter har tom blivit större med åren. Kanske det beror på att tyngden har tryckt ut mina hålfötter bla. Men jag har alltid haft stl 36 på sommarskor o 37 på vinterskor i vuxen ålder. Men sen kom graviditeten, the rest is history. Det är väl egentligen inte så viktigt, men det bara känns som jag hållerpå o komma tillbaka till den jag är helt enkelt. Tom med fötterna räknas på nåt sätt. Men jag kommer nog ha 37 igen på de flesta skor i framtiden eftersom hålfötterna tryckts ut.


Just nu är vi barnfria o jag ska köra igång ett stort renoveringsprojekt. Biblioteket, Min mans stora dröm att få ett gammalt engelskt bibliotek. Då ska han få det. Det har även okuperat mycket av min tid de senaste dagarna. Jag har plockat ur o städat o förberett. I morrn kör jag igång.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar