tisdag 19 juli 2011

19 Juli 2011

Nu har vi haft släkt på besök.

När jag får jobbiga bseked känns det lika jobbigt som förr men ändå lite lättare. Men varför är livet så orättvist. Varför finns cancer. Jag MÅSTE helt enkelt ta tag i att gå iväg o ta cellprover o mina blodprov. Jag undrar om man kan göra andra cancertester. Det går rakt ner i led på min mans sida. På mis sida finns det lite utspritt. Vår dotter ligger risigt till om det fortsätter. Min man måste iväg på en koll också. Jag blir så himla orolig. Kan inte hjälpa det. Jag känner bara om man hittar det i tid så kan man kanske räddas..... JAG HATAR CANCER!!!!! Det har tagit för många i min närhet nu. Jag vill inte mer. Nu får det vara nog.


Jag har fyndat massa bra saker till bibblan iaf i helgen. Jag har burit så mycket saker o grejer så det bara värker i kroppen. Jag ska ju egentligen stå där nere o måla tak nu ist för o sitta här. Men jag orkar inte. Jag har stökat o bökat i trädgården idag bla. Idag har jag även bytt olja i åkgräsklipparen HELT SJÄLV!! Jaha, då är klippbladen snea ist. Det är visst meningen att vi ska bo i en djungel. Hela våran trädgård  ser förskräcklig ut. Men buskar mm blev gjorda idag iaf. Alltid nåt antar jag. Jag va så slut att kroppen bara darrade o skakade som en tecknad seriefigur.


Jag är snart nere på 73 kilo nu. Det känns underbart. Det går verkligen i platåer. Jag går ner mest precis efter mens o innan ägglossningen. Varför? INGEN aning. Men det har varit så hela tiden nu. Jag får väl bara gilla läget!! Jag är ju glad att det är neråt iaf.




Det är ingen hit att dricka ihop med maten. Men det funkar om jag dricker precis innan maten. Men tar jag en klunk med maten gör det ont som fasen. Det blir ju fullt i magen av vätskan men ska jag sitta o äta länge så gör det inget.


Nä jag lär väl fortsätta med mitt fullspäckade schema nu antar jag. Var tog min semester vägen.... I morrn får jag ifs mysigt främmande igen. Men schemat är fullt. Jag/vi försöker få in så många kompisar som möjligt nu som vi inte hunnit med under året. Det är väldigt trevligt att umgås tycker jag. Om bara nån kan ta disken sen så.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar