torsdag 21 juli 2011

21 Juli 2011

Idag har vi haft lite familjefotografering här.

Min mans mormor fyller 90 år så vi ska ge det i födelsedagspresent tänkte vi. För första gången fick jag inte panik när jag såg bilderna. Jag kan inte säga att jag är helnöjd MEN det är helt ok tycker jag. Jag har ju min underbara svägerska som måttstock på hur jag vill se ut i kroppen. Nu såg jag iaf inte ut som en flodhäst när jag står bredvid henne, Alltid nåt.
Det är även första gången jag har vanliga Jeans på mig bland folk sen iaf 12 år.








Det känns helt sjukt att jag nästan ser lite normal ut. Tänk att jag är med på bild i Jeans i stl 44 o stl 40 på blusen. Makalöst!!!!
Men man upptäcker ju andra saker på kroppen ist.... hahaha "är det inte det ena så är det det andra sa kärringen som blödde näsblod!!" Men det håller jag för mig själv.





Vi har haft mer besök av vänner o fler kommer idag också. Känns kul att vara social igen. Nu håller vi tummarna att det inte regnar så vi kan sitta ute o grilla ikväll.

Jag HATAR gräsklippare!!! Våran åkgräsklippare vill inte vara med oss. Vi hittar bara nya fler heeeela tiden. Jag blir så trött!! Jag har ju tom bytt olja på den helt själv. Jag har sysslesatt pappa, grannarna, våra gäster mfl när de varit här o ändå krånglar den!!!!!!! Så just nu önskar jag mig en ny gräsklippare som fungerar. Jag tjatar om den här gräsklipparen heöa tiden, men den ockuperar min hjärna hela tiden. Jag vill inte bo i en djungel helt enkelt. 4000kvm gräsmatta som ser ut som en djungel. SUCK!

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort! Å vad snygg du är i håret!
    Kram

    SvaraRadera