lördag 16 juli 2011

16 Juli 2011

Det går inte att hålla sig från att shoppa kläder nu....  



Jag borde sluta för jag har inte plats för mer kläder snart. Vet inte när jag ska använda alla kläder men nån gång så.... Det är ju så fantastiskt. Nu när man inte ens använder den största stl utan verkligen kan vrak tom bland reakläder. Det är bara reagrejer nu ifs. Så det blir iaf inte så dyrt.






Jag va på bio med dottern idag. Så gott med popcorn. Skulle vara extra gott om man skulle kunna dricka cola också. Men kolsyra kan jag nog glömma för alltid.... Kanske man skulle kunna hitta nån gammal avslagen cola som man kan smaka på.



Jag klippte mig idag igen. NU är det KORT kan jag lova. Men det växer ut så snabbt när man har kort frisyr. Så det kommer vara bra om några dagar. Nu ska jag bara ha i lite färg så blir det bra. Mitt naturliga råttfärgade hår är ju inte så skoj så en färgklutt i är aldrig fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar